Daniel Borzewski został prowadzącym nowego programu na kanale @musicboxpl – TOP DANCE CHART. W portfolio MUSIC BOX znajdziemy największe hity najpopularniejszych wykonawców ostatnich 30 lat, najgorętsze premiery muzyczne, a także programy o muzyce, filmach i serialach.

Czytaj dalej

Pierwsze makijażowe Road Show marki @avon_polska z Influencerem – Jędrzejem Urbańskim! Masterclasses w 9 największych miastach w Polsce, podczas których poznacie tajniki signature looku @jediunicorn Ponadto Jędrzej został twarzą majowego, digitalowego katalogu Avon x Beauty Trends… Znajdziecie w nim produkty, którymi stworzył look Barbie core z okładki.

Czytaj dalej

@zbor0vska wzięła udział w kampanii której głośnym HASŁEM jest: ZABEZPIECZ SPRZĘT, BEZ WYMÓWEK… W tej aktywacji używając sprytnych analogii marka pokazuje wszystkim jak ważne jest dobre zabezpieczenie… To właśnie bezpieczeństwo jest gwarancją komfortu, a prezerwatywa nie musi oznaczać “zła koniecznego”. @durex_polska to brand, z którym po prostu czujesz się bezpiecznie. W ramach kampanii, razem z czwórką influencerów DUREX stworzył 4 rodzaje […]

Czytaj dalej

Po 3 latach zespół My3 powraca!I to ze zdwojoną siłą… @my3oficjalnie SHOW to jedyna okazja, by zobaczyć nowy i stary skład RAZEM NA JEDNEJ SCENIE! Tęskniliście za Różowymi Okularami, Szkolną Sympatią, czy Mammaje? Przed Wami ostatnia szansa, aby usłyszeć te hity na żywo w wykonaniu Natki, Julki i Gefi i jednocześnie wyjątkowa okazja, by jako pierwsi poznać […]

Czytaj dalej

@przekosa wziął udział w promocji najnowszej kolekcji Adidas Y-3 przy współpracy z salonem @warsawsneakerstore Y-3 to więcej sportowego stylu na co dzień…, ale również innowacyjność marki @adidas i niepowtarzalny styl Yohjiego Yamamoto, w którym PRZEKOSA odnajduje swój VIBE !

Czytaj dalej

Absolutnie nikt nie mógł tego zrobić lepiej niż @baoliinPromocja ikonicznego już serialu „WEDNESDAY” na @netflix to jeden z najnowszych postów na social media artystki… Jak zawsze gratulujemy kreatywności!

Czytaj dalej

Współpraca @charazinsky z @cheetos to promocja konkursu, w którym do wygrania były iPhone’y oraz nagrody pieniężne… Kreatywny jak zawsze Piotr wcielił się w rolę najbardziej znanego geparda – Chestera! W najnowszej kampanii @charazinsky wyróżnia się zwinnością i prawdziwie kocimi ruchami!

Czytaj dalej

@my3oficjalnie to przede wszystkim zespół muzyczny, który pokochały dzieci i młodzież w całej Polsce! Ich piosenki są pełne optymizmu, zabawy i radości, a ich motto brzmi: „jeżeli będziemy patrzeć na świat przez różowe okulary i każdy dzień rozpoczynać uśmiechem, świat stanie się piękniejszy”.  Oprócz wydania czterech albumów muzycznych i koncertowania praktycznie w każdym zakątku Polski, dały […]

Czytaj dalej

Kampania promocyjna @cccshoesbags przy współpracy z @izabela_zabielska powstała z okazji rozpoczęcia roku szkolnego, gdzie oprócz świetnych zniżek można było wygrać naprawdę wartościowe prezenty takie jak np.: Playstation  Przy okazji całej akcji zostały organizowane eventy w największych miastach w Polsce, z udziałem influencer’ów, i w tym oczywiście Izy…

Czytaj dalej

Cyprian został jednym z ambasadorów najnowszej kampanii @Durex skierowanej do młodego pokolenia… Akcja społeczna obala mity i konfrontuje je z faktami udowadniając, że prezerwatywy to nie tylko skuteczny środek antykoncepcyjny, ale również jedyny sposób chroniący nas przed infekcjami i mogący zwiększać odczuwaną przyjemność podczas stosunku… 

Czytaj dalej